viernes, 18 de septiembre de 2009

Interacció

Hola! Em dic Judit i en el meu temps lliure acostumo a passar-lo amb les meves amigues, parlant, rient... D'altra banda, també ultilitzo bastant el facebook i el messenger per poder-me comunicar amb la gent que no puc veure tots els dies. Una altra cosa a destacar, es que m'agrada escoltar música mentre estic davant l'ordinador.
També quan algú de la meva família té algun problema amb l'ordinador bé perquè no saben utilitzar algun programa o perquè no funciona alguna cosa, moltes vegades sóc jo qui els ajuda. En el cas del mòbil em passa exactament el mateix, també recorren a mi.
A l'escola en la que he cursat secundària i batxillerat he utilitzat pantalles digitals, per exemple, quan vaig fer l'exposició oral del treball de recerca. En aquesta mateixa escola he tingut l'opotunitat de poder examinar-me del títol ECDL d'informàtica.
Bé, crec que ho aniré deixant aquí que per avui ja n'hi ha prou!
Ens veiem demà per les classes!
Un petó a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario