sábado, 26 de septiembre de 2009

·Qui és ella?·


Bé, com podria descriure a una noia que vaig conèixer quan anava als ferrocarrils de l'Avinguda Tibidabo?

Sembla mentida però cert i a partir d'aquell dia, no vam deixar de mantenir el contacte.

Ella per a mi és una persona que poc a poc i de manera discreta, s'ha anat guanyant un bon espai en la meva vida dia a dia, ara ja, m'és imprescindible.

Sí ens referim al caràcter, és agradable, alegre sempre té el detall quan arribes de bon matí a la "uni" d'alegrar-te el dia amb un somriure. Cal dir que és una noia elegant ja que té molt bon gust per vestir i m'encanta com combina la seva roba, físicament, els seus ulls blaus ressalten a simple vista, té un cabell llarg, ros, fi i algunes vegades el porta recollit amb una cua de cavall.

És una noia encantadora, pacient, carinyosa, discreta i especialment educada, per això, la vull al meu costat, perquè és l'amiga que jo necessitava, sort d'ella, he superat moltes pors en aquesta nova situació que hem començat a viure.

"Gràcies Lorena!!!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario